<図書>
Issues in advertising : the economics of persuasion / edited by David G. Tuerck
ISSUES IN ADVERTISING
(AEI symposia ; 78D)
出版情報 | Washington : American Enterprise Institute for Public Policy Research , c1978 |
---|---|
大きさ | 284 p. ; 23 cm |
一般注記 | Papers presented at a conference sponsored by the American Enterprise Institute and held June 10-11, 1976 in Washington, D.C Includes bibliographical references |
著者標目 | TUERCK DAVID GAMERICAN ENTERPRISE INST |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | TT40352416 |
NCID |
BA10748803 ![]() |
[BOOKデータASPサービス] あらすじ/目次
あらすじ・目次の情報はありません。
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | ISBN | コメント | 予約/取寄 | e-DDS | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk | OICライブラリー 4F 洋図書 | NDC6:674.9/T | 03110366319 |
|
0844721263 |
|
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
件 名 | LCSH:Advertising -- Economic aspects -- Congresses 全ての件名で検索 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0844721263 |