<図書>
Mass consumption and personal identity : everyday economic experience / Peter K. Lunt and Sonia M. Livingstone
MASS CONSUMPTION AND PERSONAL IDENTITY
出版情報 | Buckingham [England] ; Philadelphia : Open University Press , 1992 |
---|---|
大きさ | viii, 204 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [191]-198) and index |
著者標目 | LUNT PETER KLIVINGSTONE SONIA M |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | TT40053711 |
NCID |
BA1817839X ![]() |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | ISBN | コメント | 予約/取寄 | e-DDS | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk. | 衣笠 修学館 修学館書庫 | NDC8:365/L 97 | 08210472501 |
|
0335096719 |
|
||||
: pbk. | OICライブラリー 4F 洋図書 | NDC8:365/L 97 | 03110653254 |
|
0335096719 |
|
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
件 名 | LCSH:Consumption (Economics) LCSH:Shopping LCSH:Self-perception LCSH:Social values |
類似資料
